BF närmar sig

Imorgon är det BF och vi bara väntar och väntar på att något ska hända. Men icke. Vi får se hur länge det tar innan det börjar hända något. Vi är så förväntansfulla på att få se vem som gömmer sig i min mage ♥
För övrigt mår jag riktigt bra och har inga större problem. Den senaste veckan har jag tagit det lite lugnare och suttit ganska mycket vid datorn och gjort fotoböcker, gått igenom en massa bilder samt redigerat bilder. Idag har vi gått i lite affärer, sen vilade jag en stund och därefter har vi varit ute i flera timmar. Robin har målat så medans har jag räfsat lite, busat med molly samt suttit i solen och läst en bok. Nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen och kanske se lite av eurovisionen (borde egentligen gå och lägga mig då det börjar, eftersom man aldrig vet när förlossningen kan sätta igång)
 
Kommentera inlägget här: