Snö snö mera snö

Oj vad det hade snöat i natt och så har det fortsatt hela dagen. I morse hann jag bara gå några steg med Molly innan jag bestämde mig för att skippa morgonpromenaden och släppa löst Molly på gården istället, så att jag kunde ploga gården medan hon fick springa runt. Att ploga gården var nog riktigt bra morgonträning, och det var ju tur att snön ändå var ganska lätt så jag kunde gott och väl ploga hela gården själv (trots min stora magen). 
När jag kom hem efter en lång arbetsdag hade det snöat lika mycket igen, så då blev det återigen att ploga medans Molly fick springa runt på gården. Det finns så lite att göra utomhus hemma på gården på vintern, så genast det finns något att göra (som t.ex. att ploga) så är det så roligt att göra det!
Lite halvdåliga telefonbilder från idag
 
Kommentera inlägget här: