Här igen!

Hej! Det var inte igår det. Tiden flyger iväg och jag fick plötsligt för mig att blogga igen. Vet inte hur bra det kommer att hålla i sig, men försöka kan man ju alltid. 
Det har hänt en hel del sedan sist. Vi har blivit mer och mer hemmastadda i vårt hus och trivs som fisken i vattnet. Även Molly har vant sig vid det nya hemmet och njuter av att nästan få ha en hel våning för sig själv, haha. Dessutom blir vi snart ännu en till i familjen, har nämligen en liten filur som boxas i magen som bäst. Denna nya familjemedlem är väldigt efterlängtad och kommer till världen i maj, med BF 14.5.2017 ♥ Som vi längtar!
Jag har sex veckor kvar på jobbet och sen blir jag mammaledig. Så skönt det ska bli! Dock känns det ju lite tråkigt att inte träffa alla på jobbet varje dag, men det är ju bara att åka och hälsa på. Det ska nog bli så himla skönt att få vara ledig och vänta på vår nya familjemedlem. Oj vad jag ska njuta!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: