Babyshower

På påsksöndagen, dagen efter att vi hade haft morfars 90-års fest, hade jag verkligen den sämsta morgonen. Jag var riktigt trött, mina ögon var uppsvällda på grund av trötthet och allergi och det hade helt enkelt bara blivit för mycket under de senaste dagarna. Jag hade typ just kommit mig upp och gått ut för att få lite frisk luft då jag får veta att jag ska vara fixad och klar för att åka iväg om en halvtimme. Så jag hade inget annat val än att hoppa i duschen och fixa mig, trots att jag verkligen var riktigt trött. 
Mina systrar samt brorsans fru satte en ögonbindel på mig och satte mig i bilen. De försökte köra så att jag skulle villa bort mig men jag hade ändå rätt så bra koll på var på vägen vi var och så småningom också vart vi var på väg. När vi stannade och jag fick kliva ut ur bilen och hörde en dörr öppnas var jag ännu mer säker på var vi var, jag visste att vi var hos Linda. Men det jag inte visste var hur många som var och överraskade mig med Babyshower. Nästan alla mina närmsta vänner var där och jag blev verkligen överraskad över hur många som var där. Detta piggade verkligen upp mig & jag blev så glad över att få se alla (trots att jag nästan inte såg något först, eftersom jag hade svullna ögon från tidigare plus att jag suttit en bra stund med en spänd ögonbindel på, hehe).
Där bjöd de på en massa god mat, lekar samt en superfin present i form av världens finaste blöjtårta som innehöll en hel del fina grejjer. Satt där i flera timmar och pratade och hade det trevligt. Tusen tusen tack igen alla inblandande! Trots att jag inte var på mitt bästa humör den dagen, så blev jag så himla glad över att de tagit sig tiden till att ordna detta åt mig, så fina vänner jag har alltså! ♥♥♥
 
Kommentera inlägget här: