Bildbomb från vår gård

Igår var det tillbaka till vardagen som gällde, men trots att det var lite jobbigt att stiga upp tidigt så var det samtidigt också ganska kul att fara tillbaka till jobbet. Dessutom är det ju bara för två veckor, sen har jag två veckor semester igen. Har även fått pröva på hur det är att ha lite längre väg till jobbet nu och jag har kommit fram till att jag har en riktigt passlig väg till jobbet härifrån, så det är ju bra. Sundom är nog ett så bra ställe, oj vad vi trivs här! Tycker om det här stället mer och mer för varje dag som går. Skulle aldrig vilja återvända till stan och den lilla lägenheten.
Igår hade vi också Jenna & Susanna på besök, jag visade runt dem och så drack vi kaffe, åt rabarber- och jordgubbspaj samt pratade om allt möjligt. Det var riktigt roligt att ha dem på besök! Dessutom klippte Robin gräset för första gången på vår egen gård. Så härligt när man kan gå ut på gården och grejja på med vad man vill typ. 
Idag fortsatte Robin gräsklippandet med trimmern, så då for jag och Molly ut på gården också. Plockade resten av rabarbern som fanns och passade på att ta lite bilder. Några av dem ser ni här nedanför. Hittade några bin som jag tyckte var roliga att fota och Molly njöt på gräsmattan. 
 
Kommentera inlägget här: