Kvällsfotografering

Det blev en rätt så lång dag på jobbet idag, så ikväll kände jag att min kropp fortfarande var stressad. Hade tänkt fara och träffa några kompisar men kände inte riktigt att det var läge för det. Istället la jag mig på soffan och kollade två avsnitt av Grey´s Anatomy. Efter det kände jag fortfarande inte att min kropp var lugn så jag tog och for ut på en till promenad med Molly och kameran med mig. Till slut började det dock snöa och Molly fick snö under tassarna så då fick vi gå hem. Men vi hann endå vara ute en bra stund och kroppen hade åtminstone lugnat ner sig. 
Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket och sova. Blir att fara och jobba åtminstone halva dagen imorgon också, dessutom vore det skönt att fara ganska tidigt så man inte behöver vara hela dagen. Bokslutperioden är i full gång nu och jag ska försöka passa på att jobba så mycket som möjligt nu så det inte blir allt för stressigt när alla deadlines börjar komma emot. 
 
Kommentera inlägget här: