En helg i Kristinestad

Har inte orkat sätta mig vid datorn något hemma de senaste dagarna efter att ha suttit långa dagar vid datorn på jobbet. Har dessutom haft riktigt ont i nacken, så datorn har inte riktigt lockat mig. Tänkte ändå jag skulle ta och uppdatera lite om vad vi gjorde i helgen.
På fredagen åkte jag mot Kristinestad genast efter jobbet och på kvällen kom Robin via och hämtade mig från mamma och pappa och sen åkte vi iväg till hans föräldrar för att hälsa på och hämta Molly. Hon blev helt galen när jag kom, hehe. Hon hade ju alltså varit där en vecka med Robin medan jag varit hemma i Vasa. Vi hann också hälsa på Robins farmor och farfar. 
På lördagen hade vi fullt upp och hann få en hel del gjort. Jag började morgonen med ett frissabesök och så var vi och kollade på skor till Pihlaja. Lite senare for vi och hälsade på några bekanta som har en liten tjej på endast tio veckor och spenderade några timmar där. Därefter for vi hem och åt mat innan vi for iväg till mormor och morfar och hälsade på. Två av mina kusiner var också där som vi inte träffar så riktigt ofta, så det var trevligt att hinna se dem också. Sen avslutade vi kvällen med pizza på Crazy Cat med Linda & Kim. En riktigt bra lördag med andra ord!
Hade egentligen planerat att fara tillbaka till Vasa på lördagen redan, men det var nog bra att jag for först på söndagen. Det var skönt att va hemma en helg efter en vecka med mycket jobb och så var det mycket bättre väder att köra upp till Vasa på söndagen också. Hann dessutom och jobba några timmar på söndagen samt fara på jomppa. 
Molly träffade en ny kompis i helgen!
Kommentera inlägget här: