En tisdag med bilder på Molly

Det känns som att varje gång jag tänker att "nu ska jag ta itu med träningen ordentligt" så blir jag antingen förskyld eller sjuk. Idag hade jag bestämt mig för att fara till gymmet eftersom det börjar bli en tid sedan jag var dit sit. Men såklart sitter jag här hemma i soffan med stegring i stället. Typiskt. 
Efter jobbet tog jag i alla fall en promenad i friska luften med Molly och tog även med mig kameran. Tyvärr hann jag knappt se något av solen eftersom jag var lite sent utpå, tog nämligen en sväng via Plantagen på vägen hem från jobbet och dit är det ju väldigt svårt att att bara gå in en snabb sväng... Hann i alla fall knäppa några bilder på Molly innan det blev mörkt och ni anar inte hur svårt det är att få bild på henne, och ännu till när man är ensam och måste hålla fast henne. I och för sig måste jag inte bokstavligen hålla i henne, eftersom jag har ett bälte som hon sitter fast i. Men det är ändå väldigt svårt, hon rör sig mycket och ser heldre ner i marken än upp mot kameran. Men jag lyckades få några helt ok bilder i alla fall. Resultatet ser ni nedan.
 
 
Kommentera inlägget här: