Hemma igen!

Jag är hemma igen efter en superduper härlig semester i Maspalomas. Som bäst sitter jag i sängen och drömmer mig tillbaka... Just nu har jag ingen lust alls att återgå till vardagen, istället skulle jag mer än gärna ha stannat minst en vecka till. Men det hade jag nog inte klarat av med tanke på hur mycket jag saknar Molly. Tror nog att det kommer att ta några dagar innan jag kommer in i allt här hemma igen och så, men jag hoppas det går snabbt för jag har nämligen mycket att göra de två kommande månaderna. (tänk att det snart är april!!!)
 
Annars känns det som jag har mycket att ta itu med också. Har varit helt utan internet hela resan (så himla skönt!) så måst läsa mig i kapp lite, hahaha. Jag ska försöka uppdatera mera om resan senare också, men nu är jag rätt så trött så jag ska nog krypa ner under täcket och läsa lite och sen sova. Imorgon åker jag hemhem till Kristinestad och får äntligen se Molly <3 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: