Semesterveckan

Semesterveckan kunde inte ha varit bättre. Känner verkligen att jag haft en ordentlig semester, trots att jag bara haft ledigt en vecka. Åtta dagar i rad har jag badat bastu & simmat, en del dagar till och med fler än en gång. Jag har spenderat mycket tid med familjen och kusinerna, varit på stugan, varit till Kangasjärvi (där vi också badade bastu och simmade), hälsat på hos Robins föräldrar, varit till mormor och morfars stuga, varit på kalas, köpt och rensat jordgubbar, varit till Jungman, ätit campingglass, varit till stranden och så vidare. Det bästa har ju nog varit att kusinerna varit här och att resten av familjen också haft semester. 
 
Har haft tur med vädret också eftersom de hade lovat regn flera dagar men det har knappt regnat alls (förutom idag då förståss) och flera dagar har det varit riktigt varmt och fint väder. Idag har jag kommit tillbaka till Vasa. Har varit och handlat, slökollat lite serier samt packat upp. Kände att jag behövde en sista slökväll innan vardagen börjar igen, så nu ska jag kolla igenom lite bilder jag tagit under semestern och sen kolla serier resten av kvällen.
 
Kommentera inlägget här: