I´m back!

Ja, det är ett tag sen. Men nu är jag här igen, förhoppningsvis! hehe.
 
Åre-resan är över, två dagars resande & tre dagar i backen och på afterski. Själv skippade jag festandet och tog det lugnt, men det var bara skönt. Helt bra väder - en superfin dag med sol och två dagar utan sol, men helt bra backar trots att det sista dagen var rätt så isigt. 
 
Efter resan var det skönt att komma hem igen och det bästa var ju att få träffa Molly. Saknade henne sedan första dagen liksom. Så blir det när man är van vid att se henne precis varje dag. Var hemhemma förra helgen eftersom vi samtidigt hämtade hem Molly därifrån. Var och skidade för första gången i år, hälsade på mormor och morfar, tog det lugnt, gjorde skoluppgifter och busade me Molly. På söndagen var det dags för valpkurs, alltid lika roligt!
 
Under veckan har jag varit utan godis och nästan helt utan socker (ska försöka mig på att ha lördag som godisdag och annars försöka hålla mig borta från sötsaker), tagit igen med skolgrejjer, varit endast en gång till gymmet, varit och skidat en gång (sen regnade snön bort....) och det bästa av allt BOKAT EN RESA! Jag hade verkligen inte tänkt mig att boka någon resa nu eftersom jag precis har kommit hem från en, men vi kom på flera ursäkter för varför vi ska åka så därför bestämde vi oss för att boka. Så i mars blir det alltså att åka till Maspalomas! 
 
Några bilder från backen i Åre: 
 
Årets t-shortor ser ni ovan!
 
 
 
Kommentera inlägget här: