Villavslutningshelgen

Fick plötsligt för mig att pröva på att ändra utseendet på min blogg lite, så vi får vel som om jag håller mig till detta nu framöver. Har suttit framför datorn nu en bra stund och redigerat bilder, gått igenom bilder och fixat på bloggen. Jag har så himla mycket bilder som jag inte har hunnit gå igenom. Men nog ska jag vel hinna nu när hösten och vintern är på kommande. Dock orkar man ju inte sitta framför datorn så mycket på kvällarna då man jobbar framför datorn hela dagarna. 

Som bäst sitter jag hemma hos mina föräldrar och imorgon är det dags för villavslutning. Har inte planerat dagen riktigt utan vi tar det som det kommer. Åtminstone ska vi nog fara till stugan en stund i alla fall, om inte hela dagen och kvällen. Så här fint var det på stugan förra året på villavslutningen:

Man kan ju hoppas på att det blir lika fint imorgon. Ha en fin villavslutning alla, så ska jag i fortsättningen försöka bli lite aktivare här på bloggen :) kanske jag skulle ha tid nu när det blir lite sämre väder. Tycker trots allt att det är roligt att blogga och att kunna se tillbaka sen senare. 
 
daniela:

supersnygg design!!

Svar: Tack :)
Henrica

Kommentera inlägget här: