Tillbaka i Vasa & julfest

I torsdags tog jag det mest lungt, var ut med hundarna , hälsade på hos mormor och morfar och så var jag och mamma på lunch till stan. På kvällen bar det av mot Vasa igen och resten av kvällen tog jag det mest lungt för att försöka bli frisk. Igår var jag på ett Bodypass och i infrarödbastun med Jeanette på dagen och på kvällen var jag till Strampen på julfest från jobbet. Superduper god mat hade dom, och väldigt mycket att välja på också. Julbord till förrätt med en massa godsaker, till huvudrätt tog jag ox och till efterrätt var det stående bord med en massa godsaker. & allt var så himmelens gott! Men godaste var nog chokladkakan som fanns på efterrättsbodet, aldrig smakat en så god chokladkaka!
 
Nåja, idag har jag i alla fall julstädat lite och börjat fundera på julpyntandet. Vill städa först, så kanske julpyntar imorgon då jag förghoppningsvis hunnit städa klart. Har lyssnat på julmusik hela morgonen och fått riktigt julfeelis. Nu ska jag dessutom ut på julshopping med Jeanette, ännu mera julfeelis!
 
 
Kommentera inlägget här: