Strandväder

Idag var det återigen riktigt varmt & härligt väder. Efter jobbet var jag på stan en stund (en nackdel med att jobba i centrum är väl kanske att det lätt blir att gå igenom någon affär på väg hem...), sen hann jag bara hem snabbt för att byta och om äta. For sen med Jeanette och Jacob på glass och när Josefin kom for vi och spelade volleyboll till stranden. Efteråt gick vi runt i vattnet också, alltså det var riktigt varmt vatten. Det hade jag nog inte trott. Dock kunde jag bara gå tills det kom upp till shortsen, men hade jag haft med mig bikini hade jag nog hoppat i direkt! 

 
Imorgon är det helg och då har jag även klarat av första veckan på jobbet, jej! Ska dessutom åka hem och hälsa på under helgen, det ska bli kul eftersom jag inte varit hemma på ca 5 veckor. Dock har de lovat varmare väder till Vasa än Kstad, så det är ju lite synd....
Kommentera inlägget här: