Min torsdag

Ååh vad jag är glad över att jag valt träning & kroppen framför festande & alkohol den här veckan trots att det är pampasveckan (jag är ingen typisk studerande och måste festa flera dagar bara för att det är pampasveckan - det räcker med en dag för min del) Nu får jag med gott samvete festa till det imorgon istället. 

Imorse var jag en sväng till skolan för ett besök till hälsovårdaren, sen tyckte jag att det var så härligt väder ute så jag tog med mig kameran och for på en kort cykeltur ner till stranden. Kommer inte riktigt ihåg när jag senast skulle ha använt systemkameran, stackarn har fått ligga övergiven under skrivbordet bara för att jag är så trött på den och tycker att den har blivit gammal & dålig (någon som vill köpa mig en ny?). Efter att jag ätit lunch for jag till jobbet, sen till skolan och rakt från skolan till gymmet. Där blev det 1,5h träning med löpband samt mage- och rygg. Avslutade sedan gymbesöket med infraröd bastu & massagestol - HÄRLIGT!

Som bäst sitter jag i soffan och chillar, borde ta itu med en skoluppgift men tyvärr känns det lite jobbigt för tillfället. Ska vel försöka skriva några rader i alla fall innan jag lägger mej i soffan och ser på någon bra serie! 

 
Kommentera inlägget här: