Morotssemlor & speciella moln

Idag har jag gjort lasagne & bakat morotssemlor. Borde baka något annat ännu till också, eftersom jag har en jäst som snart går ut, men får se om jag har tid...  Dessutom vet jag inte vad jag ska baka, eftersom vår frys är fullproppad och det inte riktigt ryms något dit mera. Har också kollat gårdagens PH-avsnitt mellan varven och som bäst sitter jag i soffan och funderar på om jag ska fara till gymmet eller inte. Men tror nästan att jag skippar det, eftersom jag planerat att fara både imorgon och på torsdag också. Annars blir det träning i 5 dagar i streck, så kanske lika bra att ha en vilodag idag! 

Så istället blir det väl att fortsätta orda mina papper & mappar och kanske göra lite på en fotobok. 

En sån här speciell himmel var det utanför mitt fönster igår, tycker det hela tiden är konstiga moln och sånt nu...
Kommentera inlägget här: