Feberfri!

Idag har jag varit feberfriiiii! Så himla skönt. Har inte kännt mej alls sjuk idag, förutom i halsen då. Det har varit skönt men endå konstigt, det gick som så fort om. Men det var vel nog tack vare allt vilande, all finrexin, strepsils och godis igår, haha! Nu är det bara att hoppas att febern håller sig borta....

Så idag har jag varit i skolan från 8:30-15:30 och sen har jag ätit, kollat lite tv och räknat budgetuppgifter för att öva inför nästa veckas tent. Jag märker faktist att uppgifterna börjar gå bättre och bättre, så lite framsteg ser jag i alla fall och det är skönt :) Annat är det med tyskan... missade en lektion igår och nu känns det som jag inte alls hänger med längre. & nästa vecka har vi vårt första förhör. Hur ska det här gå egentligen? Har verkligen ingen motivation till att läsa tyska för tillfället, ärligt talat skulle jag vilja ha engelska istället. Nåväl, vi får vel hoppas att jag bli godkänd i alla fall.
 
Nu ska jag räkna vidare lite och sen blir det att kolla salkkarit, Robin for till sin kusin för att se på film så ikväll ska jag chilla hemma för mej själv. Det blir lite mera pluggade, kanske lite packade och Stockholm brinner på tv innan jag går och sover. 
Linda:

Du har ju en privat lärar ;)

Svar: Haha nåjåå, men ja tror no he sku behövs lite mer motivation å :D
Henrica

Kommentera inlägget här: