sista veckan i juni

En arbetsdag kvar & sen är det äntligen hälg! Idag har det regnat och åskat så det har varit riktigt skönt att sitta inomhus på jobbet. 
 
I måndags var jag med Janica & Livia på stranden, och sen var jag hos dem resten av kvällen och innan jag for hem så var vi på en liten länk. I tisdags var jag en sväng till smedsby också (glömde TVÅ par skor dit dagen innan), fick mat och busade med Livia. Sen satte jag mej på en gräsmatta i solen med Pamela, Jeanette och Josefin innan vi (förutom Jeanette) for till gymmet på en svettigt bodystep pass. Sen tog jag det bara lugnt. I onsdags var vi till Sundom där vi grillade och busade med Esmeralda. 
 
Nu efter jobbet hade jag planerat att fara till gymmet, men jag hade tydligen kollat fel på schemat. Hade tänkt gå på rpv halv 5, men jag hade kollat på onsdagens schema. Det går inga pass denhär tiden som jag vill gå på idag, så jag får helt enkelt ta och strunta i det. När Robin kommer hem ska vi i alla fall åka iväg till Smedsby och hälsa på (igen, hehe). 
 
 
Kommentera inlägget här: