BodyStep

Idag har jag känt mej väldigt trött och slö hela dagen, men jag har endå fått en hel del pluggat men också hunnit slöa framför tv med virkningen i handen. På kvällen for jag med Pamela till gymmet och körde ett Bodysteppass. Det var jäklit länge sen jag var på ett steppass, har typ glömt bort det. Men nu tror jag nog att jag ska börja gå lite oftare på det, förra året var jag ju nästan bara på det! Det var kul att va på det, & jag hade nästan glömt bort hur mycket man svettas på ett sånt pass!

Nu är jag i alla fall mycket piggare & mår mycket bättre än vad jag gjorde innan gymmet! Vilken tur att vi for, trots att jag helst av allt bara skulle ha velat somna i soffan några timmar. Har precis pratat med Marielle i telefon, men tyvärr var det lite dålig sändning (viber). Nu ska jag chilla vid tvn en stund innan ja kryper ner under täcket! Gonatt :)

Kommentera inlägget här: