Sista Januari

Serveringsprovet gick helt bra sist och slutligen. Borde verkligen inte varit så nervös som jag var, för det gick snabbt över och var inte så "hemskt" som man hade inbillat sig. Kunderna var i alla fall nöjda! Gjorde några få fel/misstag, men det gjorde nog inget. Så blir det när man är nervös och inte tänker på allt helt. Men vi blev alla godkända i alla fall. & herre gud vad skönt att ha det förbi nu! Endast köket kvar, men det är jag inte alls nervös för, inte än i alla fall. 

Har precis räknat några matteuppgifter, men gav rätt så snabbt upp. Har ändå räknat igenom allt så kan jag det inte nu så får det va. Det får gå som det går, har ändå fått 5 i de två senaste tenterna som hör till samma kurs. Nog blir jag godkänd i alla fall, så mycket kan jag nog. 

Sitter i soffan och kollar på tv nu och är trött, väntar på att Linda ska komma hit. Sen efter 6 ska jag till gymmet, men just nu känns det inte alls lockande. Känner mej helt slut.... Men blir nog bara piggare av ett gympass. Dessutom hinner jag inte med så många andra pass denhär veckan så måste nog gå ikväll. BodyStep blir det ikväll också!
Kommentera inlägget här: