30 januari

har inte orkat blogga på hela helgen. min helg har i alla fall inte varit alls intressant. i fredags var jag som sagt hemma med familjen bara, kollade tv och gick och la mej rätt så tidigt. på lördagen var jag på morgonen en sväng till stan för att hämta mina mediciner och sen åkte jag till jobbet till klockan 12. jobbade till klockan 8 och sen var jag hemma och hade en tråkig hemmakväll. kollade "a cinderella story" som kom på tv och spelade lite med Janica. gick och la mej vid halv 12 tiden men läste lite också innan jag somnade.

idag har jag inte gjort så mycket heller. så hela helgen har varit väldigt lugn. har mest pluggat geografi, men kan fortfarande ingenting, och jag ljuger inte. på eftermiddagen var jag med mamma och hälsade på mormor och morfar. vi förde två lotter till mormor eftersom det är hennes namnsdag idag + att mamma var snäll och köpte en lott till mej och morfar också. så satt och skrapade dem och pratade. ikväll har jag inte orkat plugga så mycket, har typ spelat och varit med Livia. Janica, Jonas & Livia åkte just hem till vasa. nu ska jag fundera ut vad jag ska göra... hmm
Kommentera inlägget här: