sista februari

så är det måndag igen, vilket är ganska skönt egentligen. inte för att man känner någon skillnad på helg och vardag nu mera när man inte har skola... jobbar ju ändå både helg & vardag. men det känns ändå skönt med en ny vecka. dessutom så är det ju också sista dagen i februari. tänkt vad tiden går snabbt! 

igår kväll gjorde jag & Robin tortillas här hemma. Sen kollade vi Solsidan, Minuten och lite av Wallander. Robin gick och la sig tidigare än mej eftersom han skulle upp till jobbet idag medan jag låg bredvid honom och kollade How I met your mother. det är ju såååå bra! kollade ut tredje säsongen idag. 

hittills idag har jag bara slöat. vet inte varför jag är så himla trött varje morgon och inte orkar stiga upp i tid. får hoppas det blir bättre mot våren när det blir ljusare. det börjar vel bli dax att sminka mej nu och så, tror jag blir tvungen att gå ut en sväng med hunden också... får se vad det blir att göra resten av dagen. ska jobba klockan 4. skönt med endast 3 dagars jobb denhär veckan.
Kommentera inlägget här: