Rekreationsdag 2016

Förra veckan var en lite kortare arbetsvecka för oss eftersom vi på fredagen hade rekreationsdag hela dagen med jobbet. Vi började dagen med den sedvanliga fredagssemlan på jobbet innan vi for iväg med buss till Norvalla på en må-bra-dag. Vi började med en må-bra-föreläsning, sen åt vi lunch, hade teamwork, spelade en innebandymatch (med våra två chefer i mål!) och sen avslutade vi med vattengympa i en varm terapibassäng. Efter allt detta mådde man verkligen bra! Jag trodde faktist inte att det skulle va så roligt och svettigt att spela innebandy som det verkligen var. Innan vi började sa jag att jag är lite rädd för bollen, men gissa vem som gjorde de tre första målen? Jo jag. Det var verkligen jätteroligt!
Efter att ha spenderat hela dagen i Norrvalla for vi iväg hemåt till jobbet där vi satte ungefär en timme. Fixade oss, drack, hade skoj samt åt en massa godis och chips (lite för mycket faktist... haha). Sen var det dags för dagens sista stop, nämligen restaurangen Gustav Wasa. Jag har aldrig besökt GW förr, så det var verkligen roligt att få göra det nu. Där fick vi äta en god fem rätters middag (plus några väldigt mini extrarätter) och dricka väldigt gott vin (och annat förståss). Satt där rätt så länge och sen for en del vidare medan en del for hem, själv var jag så pass trött att jag for hem. Kom vel hem lite innan tolv så det var riktigt passligt. 
Vår rekreationsdag blev verkligen superlyckad och vi hade riktigt roligt. Denna gång kan jag nog bara konstatera att jag nog väldigt sällan skrattar så mycket som jag gör med det här gänget. Trodde aldrig jag skulle ha möjlighet att få jobba med ett så här härligt gäng, så jag är nog väligt glad över att få ha dessa människor omkring mig varje dag ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här: