Helgen är här

Helgen är här och jag har precis avslutat veckan med några timmar jobb. I onsdags var det dags för Back to Filicia Winter edition. Började med förfest i Johannas nya mysiga lägenhet därifrån vi sen cyklade iväg mot brändö. Jag har aldrig varit där tidigare, och tyvärr hade jag nog för höga förväntningar. Roligt var det, men inte så roligt som jag trodde. Att jag var ganska trött gjorde ju förståss inte saken bättre heller. Men helt bra kväll i alla fall :) Kom hem vid ett och stupade genast i säng. 

Torsdagen spenderades på studiebesök samt en tröttsam lektion i skolan. Resten av dagen chillade jag mest bara. Idag har jag som sagt jobbat, och sen har jag också varit på stan och handlat lite nödvändiga grejjer samt reashoppat inne på Tiimar. Var även en sväng med några trippar åt stackars Celina som har gått och blivit sjuk. Nu kommer strax mamma hit, vi ska äta lunch här och sen fara iväg till loppis med alla våra grejjer som vi ska sälja. Sen bär det av hemhem mot Lålby. 

Förfesten

Påväg dit, jeanette föll omkull, haha!!!
På plats

Detta fyndade jag på rean (tre glasburkar, 4 bordstabletter, översträckningspenna, påskgräs, små kycklingar, telefonskal och ett rosa datorskydd, + ett kort som jag inte kan visa)
 



Kommentera inlägget här: