Trivs bra med schemat!

Det har endast gått några dagar av vårt schema men jag känner redan hur bra jag trivs med det. Det är inte speciellt svårt att följa det och man kan göra riktigt goda måltider på det man ska äta. Dock ska man äta lite mer än vad det ryms i min mage, vilket jag har lite svårt med. Men försöker mitt bästa med att äta upp allt! Sötsuget har också hållits borta och jag har varit mätt dygnet runt. Det enda negativa är vel att det blir rätt så dyrt att köpa rätt sorts mat + att det kan vara svårt att hålla tiderna när man har oregelbundna tider i skolan och på jobbet. 

Jag har aldrig sett gymsalsträning med vikter och maskiner som min grej, jag har alltid tyckt att det är tråkigt och att jag inte får ordentligt gjort när jag tränar själv. På passen kämpar man liksom på ett annat sätt. Men nu när vi har börjat på med vårt schema så har jag ändrat synen på salträningen. Nu ser jag till och med framemot passen. Det är så mycket roligare när man har någon att träna med och ännu bättre är det när vi har samma schema som vi följer. Idag kom jag till och med på mig själv med att tänka på hur jag ska kunna vänta ända tills imorgon på vårt nästa pass (eftersom vi har vilodag idag). I like it, and i like it a lot. 
 
Förresten, från en sak till en annan, någon som vet om man kan se Paradise hotel Norge från Finland? Skulle så gärna vilja se det!
 
 
Kommentera inlägget här: