Glad vappen!

Idag firas det vappen, eller ja för min del blir det inte så mycket firande ikväll. Det blir att fara ut och äta med Robin och några vänner och sen ska vel de andra ut medan jag stannar hemma. Orkar inte med köer & krabbis helt enkelt, dessutom säger plånboken stopp. 

Har jobbat några timmar idag, handlat, städat och gjort mej klar. Egentligen skulle vi göra munkar men vi orkade inte heller, hehe. Imorgon är det första maj (tänk att det redan är maj!) och då blir det att umgås med syrran, brorsan och deras familjer. 

Ha en riktigt bra vappen alla! Här är en bild som jag hittade från vappen 2008, då hade jag och Robin varit tillsammans endast några månader. Var med några kompisar på sommarstugan, Robin kom dit och hälsade på en sväng och sen på natten kommer jag ihåg att jag och mina kompisar promenerade till Kstad till en annan villa, och jag kan väl nämna att det nog är en bra bit att gå. Orkade inte söka upp bilder från de närmaste årens vappenfiranden, dessa bilder hämta jag nämligen från f.d. bilddagboken. 

 
 
 



 
 
Kommentera inlägget här: