Julveckan

Det har varit väldigt tyst här i bloggen under julveckan, men det är bara för att jag inte orkat hänga så mycket vid datorn (förutom då jag ordnat bilder för en fotobok) och för att jag inte orkat tänka så mycket på att blogga.

Julveckan har jag i alla fall spenderat hemhemma i Lålby med familjen. Har verkligen passat på att chilla & ta det lungt, kan nog inte säga att jag gjort så mycket speciellt och det är precis hur jag ville att min julvecka skulle se ut. Julaftonen spenderades hemhemma och det var första året som jag och Robin spenderade julen tillsammans (tidigare har han bara varit i julbastun och på julgröt hos oss på julaftons morgon). Det blev en lite annorlunda jul i år eftersom vi brukar vara nästan dubbelt så många som vi var i år, men det var bra & mysigt ändå. Juldagen spenderades med Robins familj där det blev julmat & mera julklappar, och på kvällen blev det förfest & hotellet. 

Resten av veckan har jag typ chillat framför tv, spenderat mina dagar med familjen, spelat en massa Wii (lärde mormor och morfar att spela golf & bowling på wii också), gått några få promenader, ätit en massa choklad, broderat, hälsat på hos mormor och morfar och sånt. Med andra ord har jag haft en riktigt skön julvecka!


Vanligtvis har vi två bord dukade, i år räckte det med ett
En del av julmaten, mumms
Tomten var också på besök
Fick det största paketet av Robin, som innehöll bl.a. täcke & kudde som reglerar värmen och en parfym
En bild från förfesten på juldagen
 
Kommentera inlägget här: