Gott Nytt År

Idag är sista dagen på året och jag är rätt så förskyld och har stegring. Har varit förskyld i flera dagar men det är nog inte så konstigt eftersom typ alla här hemma har varit eller är sjuka. Lite tråkigt att man inte kunnat åka och skida då det varit så fint väder, och nu har snön ändrats till reng och all fin snö från träden är borta. Får hoppas det snart blir lika fint igen! 

Det har varit fullt hus här hela veckan. Hela familjen + kusinerna har varit samlad, så t.ex. i förrgår räknade vi att vi satt 17 st i vardagsrummet. Det har varit roligt men också lite jobbigt med allt ljud som 17 personer får ur sig. Haha. Nu är det i alla fall lite lugnare.. Nu är det bara jag, mamma och pappa hemma. Alla andra har åkt hem och kusinerna är hos mormor och morfar. 

Ikväll blir det att fira in det nya året med några vänner. Får hoppas att jag inte blir så mycket sjukare under kvällen, det får komma imorgon istället tycker jag! Nu ska jag vila och äta lite medicin innan jag börjar göra mej redo för kvällens firande. GOTT NYTT ÅR alla!
 
 
Kommentera inlägget här: