APRIL

just nu är klockan 00:02. April är här, ett steg närmare sommaren.

sista dagen i mars har jag spenderate mestadels hemma. som sagt ordnade jag upp lite grejjer på min dator och var ute på en promenad med Rocky. solen sken & det var plus 7 grader, men ändå var det inte så jätte varmt, det blåste som vanligt idag igen. efteråt åkte jag och hälsade på mormor och morfar med Janica & Livia. satt mest och pratade, drack varm saft och spelade kort. 

sen har vi också fixat med mitt kakfat som jag köpte på loppis för någon dag sen. det hade en svart rand med blommor på som jag ville ha vit så vi spraymålade den. det tog nog en stund eftersom taldrikarna har en guldkant runt som vi var tvungen att tejpa över och så var vi ju tvugna att måla på flera gånger med några-15 minuters pauser. resultaten såg ut att bli lyckat. hoppas bara det är det när det torkat också. kanske blir att spraya på lite färg igen om några dar. hade tänkt visa lite bilder men det får nog bli imorgon om jag hinner. var med Linda till Emma & Bennet ikväll och det blev senare än vad jag trodde det skulle bli, så nu är det dax för mej att sova. Gonatt :)
Kommentera inlägget här: