ny telefon på gång?

innan jobbet blev det att åka på telefonjakt med Jenna. vi visste inte riktit vad vi skulle göra så vi åkte till alla 3 affärer här som säljer telefoner och kollade runt lite. jag vill så gärna ha en ny telefon men vill inte sätta ner så mycket pengar på en. hittade en väldigt billig en som kanske jag ska köpa. den var faktist under 100 lappen! men får se hur det blir. så jag inte ångrar mej efteråt. har kollat runt lite på nätet och det finns både bra och dåligt med den. kameran var tydligen rätt så dålig, men jag brukar ändå inte ta så mycket bilder med telefon. ljudet var inte så jätte högt, vilket inte är så bra för mej som annars också har dålig hörsel... men den var billig och annars rätt så bra :) det fanns ett annat alternativ också men den var dyrare.... vi får se, blir nog att åka dit någon dag igen och fundera. min telefon börjar bli så dålig på alla vis. skråmor över allt, dåligt ljud osv... dessutom så har jag tröttnat på den.

ojj, det blev visst en hel del om telefoner här. kom hem från jobbet för ca en halvtimme sen, jobbat sedan 4. nu ska jag byta kläder, tvätta bort sminket osv.. & sen krypa ner under täcket och se på första avsnittet i säsong 4 av HIMYM

GONATT
Kommentera inlägget här: