Revy, kalas och Ikea

Återigen är det helg på gång och vintern är i full gång. I går morse när jag vaknade hade det kommit flera centimeter med snö. Så istället för att gå ut på promenad med molly, släppte jag henne lös på gården och plockade fram plogen. Plogning är nog riktigt bra morgonträning måste jag säga, och det är faktist helt kul att göra det. Dock måste jag förståss vara lite försiktig nu när jag plogar och inte ta i för hårt, men annars går det riktigt bra. 
Gjorde en lite kortare arbetsdag och körde därefter iväg till Lålby till mina föräldrar. Började kvällen med att fara in till stan och handla upp ett presentkort och sen hem för att gå ut på promenad med hundarna samt göra mig klar. På kvällen sen blev det att fara och kolla Lappfjärds revy med mamma. En riktigt bra kväll med en riktigt bra revy blev det. 
Idag vaknade jag innan åtta av att babyn sparkade på i magen och ljuset utifrån lyste in. Började morgonen med frukost och promenad med hundarna. Därefter var jag och mamma och hälsade på mormor och morfar innan det var dags för mig att åka iväg till Robins föräldrar. Där blev det 60-års kalas med mat och tårta. 
Nu är jag tillbaka hemma i Sundom. Ikväll ska jag bara chilla och föröska lägga mig i tid, för imorgon bär det av till Ikea med Heidi. Jej! (får se hur bra jag orkar, hehe)
Kommentera inlägget här: