Svanar på Söderfjärden

Igår kom jag mig äntligen ut med kameran igen, det var ett tag sedan sist. Dock blev resultatet inte ett dugg bra, men det var roligt i alla fall. Efter jobbet for jag som vanligt ut på promenad med Molly. Bestämde mig för att ta en runda på Söderfjärden. Där fick jag syn på en massa svanar som satt samlade på en åker. Genast kom jag att tänka på kameran, så jag gick fort hemåt (vilket tog en stund, eftersom det var en liten bit hemifrån) för att hämta kameran och så for jag iväg till samma ställe för att knäppa några bilder. Tyvärr var jag liite för sent ute, för solen höll på att gå ner och i moln, så det hann bli väldigt dåligt ljus vilket resulterade i ännu sämre bilder. Jag hade ju den stora zoomen med mig och inget stativ, och dessutom var det rätt så kallt utan handskar. Såå, det var ingen lyckad kombination, men kul var det ändå. Ett litet smakprov tänkte jag ge också, trots att jag blev väldigt missnöjd med bilderna. 
 
 
Kommentera inlägget här: