En helg i Kristinestad

Det är mycket nu! Dock något jag inte tänker berätta om här ännu. Kaanske om en vecka eller två...
Kom hem från söndagsgymppan för en stund sedan och annars har vi spenderat hela helgen i Kristinestad. Har uträttat lite ärenden, varit på loppis och på stan, tagit det lugnt, hälsat på mormor och morfar, radat ved, hälsat på Linda & Kim samt varit på länk. På förmiddagen efter att jag och mamma hade varit ute på promenad med hundarna samt ätit en ordentlig frukost så for vi hela familjen (alla som var där) ut på länk igen. Mamma, Robin och Livia cyklade medan jag, Molly, syrran och pappa försökte hänga med till fots. Jag kan väl säga att vi fick springa ganska fort, haha. Men en länk på ca 6 kilometer blev det i alla fall, så riktigt bra länk! 
Nu ska jag göra i ordning en smoothie och sen sätta på ett avsnitt av Grey´s Anatomy och chilla resten av kvällen. Har en spännande vecka framför mig! 
 
Kommentera inlägget här: