Minnen - Kos 2011

Det är torsdag, vilket betyder att det snart är helg. Robin står i köket och steker plättar och jag tänkte för en gångs skull uppdatera min omslagsbild på facebook. Istället fastnade jag för att kolla igenom gamla bilder på facebook. Vilka minnen allltså! Det finns en hel del bilder som verkligen inte är fina, men bara av att se bilderna (trots att de kan vara hur fula som helst) får mig att minnas tillbaka till den tiden som de är tagna. Orkade dock inte kolla igenom alla bilder, men denna gången fastnade jag speciellt för minnen från vår abisresa till Kos. Det var verkligen en superrolig resa och ett super avslut med gymnasieklassen (eller åtminstone halva klassen). 
Det blev alltså ingen ny omslagsbild på facebook heller, istället blev det att se tillbaka på gamla minnen ♥ Nu ska vi strax äta plättar och se några avsnitt av julkalendern Mysteriet på Greveholm. 
 
Kommentera inlägget här: