En lugn hemmahelg

En väldigt lugn hemmahelg är kommen. Det är lördag och jag sitter framför datorn och fixar på en fotobok samtidigt som jag lyssnar på härliga lugna låtar. Det är rätt så tråkigt och kallt väder ute, så jag har bestämt mig för att hålla mig inomhus idag och göra precis det som jag känner för. 
Igår bjöd vi över Robins bror och hans flickvän på en sen middag. Vi fixade hemgjorda hamburgare med pommes, och det blev riktigt gott. Orkade till och med göra brödet själv så jag tror nog att det gjorde en stor del, det är ju så himla mycket godare med hembakat bröd. Därefter blev det idolmys med en massa godsaker, men alla var ju så mätta efter maten att ingen nästan orkade äta något. Själv orkade jag ta endast ett godis, det är nog inte ofta det händer. 
I årets idol tycker jag att alla är så jämnbra. Det är nog första året som jag inte har någon riktigt stor favorit, eftersom alla är så jämnbra. Dock har jag gillat Rebecka sedan början. Igår hade jag nog ingen aning om vem som skulle åka ut, men om jag hade behövt välja en så hade det varit Adrian, och det blev ju han som fick åka ut också. 
 
Kommentera inlägget här: