Vappen 2016

Äntligen är maj här och med super härligt väder dessutom. Vi har firat vappen och första maj i Kristinestad med familj och vänner. Vädret den här helgen har varit mycket bättre än vad jag anat, så vi har varit ute typ hela helgen. Har lekt en massa med min brors döttrar (Celina och Signe), eftersom de också var hos mamma och pappa över helgen. Vi har busat en massa, hoppat på trampolinen typ hela tiden, gungat, lekt i sandlådan, haft picnic, promenerat och sånt skoj. Under helgen har jag också varit till Storå med pappa (hans hemby), ätit en massa munkar och tagit 1-års foton på Signe. På lördagskvällen firade vi vappen med några vänner med god mat och vin. 
Det blev en rätt så lugn vappen i år och det var riktigt skönt så. Har i alla fall haft en riktigt underbar och somrig helg som jag avslutade på bästa sätt med att åka via syrran i Sundom då jag kom tillbaka till Vasa. Där var vi ute och vappenkörde lite, busade med Livia och så var jag, syrra och Livia på promenad med Molly. Bara njööööt det sista av helgens härligt väder. Vilken tur att de lovat lika fint väder hela kommande vecka också! 
 
Kommentera inlägget här: