Våren är kommen

Hoppsan, här var det länge sen jag skrev något. Påsken kom och gick och under påskhelgen kom även våren. Spenderade hela påskhelgen i Kristinestad hos mina föräldrar där jag bland annat var på vin- och spelkväll med tjejerna, åt en massa chokladägg, spenderade tid med familjen, fick besök av kusinerna och deras barn, kollade på en massa små påskhäxor vid rådhustrappan, hälsade på mormor och morfar och Robins familj, njöt av solen, var på flera promenader samt var på middag till Cazy Cat med Jenna och Hannah. För övrigt tycker jag att jag också hunnit njuta och ta det lungt under påskhelgen. 
Jag måste nog säga att vintern kan vara riktigt härlig, men nu tycker jag nog ändå att det var dags för lite varmare väder. Så det är faktist väldigt skönt att våren börjar vara här, att det är flera flera plusgrader och sol är så himla härligt nu efter en passligt lång och kall vinter. Det bästa är ju att man inte behöver klä på sig en massa tjocka kläder och inte behöver frysa. Såå härligt att jag till och med for på länk igår då jag kom tillbaka till Vasa trots att jag hade tänkt slappa hela kvällen. Välkommen våren ♥
Kommentera inlägget här: