Storstädning av garderoben

Det var meningen att jag skulle uppdatera igår och/eller i onsdags, men datorn ville inte samarbeta med mig så jag orkade helt enkelt inte börja på. I onsdagen när jag skulle skriva innan jag gick och la mig ville inte internet fungera och igår orkade jag inte installera om mitt Lightroom. Mitt Lightroom har nämligen något problem. Det fungerar en tid och sen slutar det fungera så att jag måste installera om det... Konstigt!
I onsdags var det ledig dag och jag passade på att ta en städdag. Städade nästan hela dagen och endå fick jag bara garderoben städad, haha. Men fick den städad ordentligt istället. Tömde hela garderoben och gick igenom allt noggrannt innan jag så småningom började sätta in grejjerna igen. I och för sig tog inte själva städandet hela dagen, eftersom jag nog hade några lite längre pauser då jag bland annat åt mat, gick på promenad med molly och chillade en stund framför tv. Är i alla fall glad över att jag fick hela städat och att det till och med lämnade llite tomrum.
Förstår inte hur alla dessa saker kan rymmas i den där lilla garderoben, och allt syns inte ens på bilden...
Så skönt att garderoben är städad och rensad nu för en tid framöver!
Kommentera inlägget här: