En fredagskväll med hockey

Igår spenderade jag inte bara dagen utan också hela kvällen med mina arbetskollegor. Jobbet bjöd oss nämligen på ishockeymatch här i Vasa. Vi satt i den största loungen, blev bjudna på supergod mat och dryck samt hade det riktigt trevligt. Dessutom var det ju roligt att hemmalaget Sport vann. 
Jag är ju inte ett dugg intresserad av hockey och har aldrig varit på en match tidigare, men det var nog riktigt roligt ändå. Dock berodde det ju säkert mycket just på att vi hade vår egen lounge, fick mat och hade super sällskap.
Jag kan ännu en gång konstatera att jag har de aldra bästa arbetskollegorna, den aldra bästa arbetsplatsen och de aldra bästa cheferna. Jag kan inte sluta tänka på hur lyckligt lottad jag är som fått mig en arbetsplats på just det här stället. 
 
 
Kommentera inlägget här: