Alla hjärtans dag

Idag är det vändagen, eller alla hjärtans dag. Oftast brukar jag på något vis fira den här dagen, men i år har jag inte riktigt haft tid med det, haha. Robin är hos sina föräldrar i Kristinestad där han har sin kusin på besök, så jag och Molly har spenderat helgen bara vi två tillsammans. Men vad är inte bättre än att spendera vändagen med människans bästa vän?
Igår for jag iväg och jobbade några timmar på förmiddagen och därifrån for jag sedan raka vägen till gymmet. Tränade en timme i salen och sen satte jag mig en stund i infraröd bastun och läste en tidning, så härligt och avslappnande! Sen gjorde jag nog inget speciellt under kvällen, förrän klockan nio då det var dags för melodifestivalen på tv.
Idag har jag dammsugit hela lägenheten, tvättat kläder, varit första gången på fortsättningskurs i agility med Molly, chillat lite framför Grey´s Anatomy samt varit på gymppa. Nu ska jag bara chilla resten av kvällen och invänta en ny vecka!
 
 
Kommentera inlägget här: