Höstens färger & barnvakt

Idag tog jag med mig kameran ut på promenaden med Molly efter jobbet och knäppte några bilder. Tyvärr blåste det rätt så mycket så jag orkade inte riktigt ta så många bilder. Men några höstiga bilder blev det i alla fall (se nedan). 
Annars har jag spenderat den här kvällen i Sundom. Jag har varit barnvakt åt Livia medan syrran var på möte. När jag kom dit var nästan alla barn från granngårdarna där och lekte så det blev att leka med ca åtta barn i en timme. Men det var riktigt roligt och det var bra övning för Molly att vara med så många barn samtidigt (eftersom hon brukar vara lite rädd för barn). Det tog en stund för Molly att bli van, men hon blev nog det efter en stund och kunde slappna av lite även med alla barnen runtomkring. När klockan närmade sig sju och de andra for hem, for jag och Livia in för att steka plättar och se Frozen (surprise surprise!). 
 
Kommentera inlägget här: