Helgen

Den här helgen har spenderats hemma hos mina föräldrar i Kstad. Syrran är hemma från Sverige så har mest försökt spendera tid med henne och hennes söta pojke. Under helgen har det blivit en hel del promenader, lite spurter, ett besök till frissan och skoaffären, besök hos mormor och morfar, en del onyttigheter, barnvaktande, busade, lekande och en hel del annat. 

Idag var jag med syrran till sportplan också där vi sprang lite spurter och så. Själv hade jag fortfarande ont i benen från fredagens spurter så det blev att ta det rätt så lungt. Men det var roligt i alla fall att va på sportplan och springa. Alltid roligt med lite omväxling, och ännu roligare att spendera tid med syrran som man inte träffar allt för ofta.
 
Mot kvällen när vi kom hem till Vasa igen packade jag upp, städade lite och sen for jag ut på en kort länk med Molly. Det går bättre och bättre att fara på länk med Molly och jag blir alltid så stolt över henne när hon springer bredvid mig så duktigt (dock inte varje gång...). Nu ska jag bara chilla en stund och sen sooova och förbereda mig inför en ny vecka! 

 
 
Kommentera inlägget här: