En vår fylld av positiva saker

 
Jag märker nog att det varit mycket på senaste tiden. Den här veckan har jag känt mig lite extra trött och jag tror nog det beror på att allt äntligen är över och jag kan slappna av. Får hoppas tröttheten inte håller i sig så länge i alla fall...
 
Under våren har det ramlat in mängder med goda nyheter och positiva saker. Nästan lite skrämmande hur mycket bra det har hänt, man blir lite rädd att det snart kommer att komma några dåliga nyheter. Dock har det ju förståss hänt en dålig grej också, nämligen någon jävel som körde in i Robins bil på vappen och smet efteråt utan att höra av sig. Men som tur är så har vi fått reda på vem det var! Nåja i alla fall, tillbaka till de goda nyheterna. Under våren har jag bland annat: 
 
* Fått bra resultat i de sista kurserna i skolan
* Blivit faster ännu en gång till en söt liten flicka
* Beviljats ett stipendie
* Fått klart mitt lärdomsprov och blivit klar med skolan tidigare än planerat
* Fått ett bra vitsord för lärdomsprovet
* Fått löneförhöjning
* Fått en fast anställning
 
Dessutom under våren har vi firat många födelsedagar (bland annat mammas 60 års dag), varit på en härlig resa till Maspalomas, firat vappen med vänner, tagit årets första dopp den 1 maj (och några dopp efter det), gått på hundkurs, varit på TYKY-dag och en hel massa annat skoj. Så trots att det varit en rätt så stressig vår har det också varit en riktigt bra en. Nu får vi bara hoppas att det blir en bra sommar också :) 
 
 
Kommentera inlägget här: