Midsommaren i bilder 1

Egentligen har jag inte tid att sitta framför datorn, det har ju äntligen börjar bli sommar här! Men några minuter om kvällen kanske man hinner ändå nu som då. Sitter i sängen som bäst och skulle inte alls ha lust att gå och sova. Det är så härligt när man bara kan sitta här med balkongdörren öppen och lyssna på fåglarna, utan att behöva frysa! Problemet med dessa härliga sommarkvällar är ju bara det, att man inte vill gå och sova för man vill inte att de ska ta slut...
 
Ikväll har jag suttit med Molly & Jenna och chillat i solen på en brygga några timmar efter jobbet. Lite senare fick jag och Robin fara och se på syrrans familjs nya hus som dom håller på att flytta till. Njöt av solen på deras terass, blev attackerad av myggor och hjälpte till att packa upp. De tidigare ägarna har sagt att man ofta kan se älgar och andra djur i närheten av gården. Så kvällens bästa var vel nog när vi alla stod och tittade ut precis innan vi skulle börja fara därifrån och jag sa på skämt "Jasså, var är domdär älgarna nudå?". Så skrattar vi lite och i samma ögonblick får syrran syn på tre rådjur en bit från huset. Så härligt alltså :) 
 
Här kommer i alla fall lite bilder från när vi var på villan på midsommaraftons dagen. Det var jag, Robin, mamma, pappa & hundarna. Härligt väder, bra sällskap, god mat och allt det där. Under midsommaren glömde jag tydligen att jag hade en kamera också, så alla bilder från midsommaren är telefonbilder. 

 
Nu ska jag fortsätta klia på mina miljoner myggbett och krypa ner under nya rena lakan, Gonatt!
Kommentera inlägget här: