En helg i Sundom

Den här veckan har gått alldeles för fort och jag har inte alls haft tid med bloggen. Så därför har jag inte haft tid eller ork att ladda upp mera bilder från midsommaren heller. Helgen har vi spendert i Vasa men har nog inte varit hemma nästan alls. Har spenderat typ hela helgen i Sundom eftersom syrran och hennes familj flyttat dit den här veckan. Har hjälpt till lite med flytten, tittat runt på området, chillat och njutit av att vara på landet. Har också börjat öva lite med min nya systemkamera, så bara jag har tid att gå igenom bilderna så ska jag ta och ladda upp några bilder här. 
 
Vi börjar få lite sommarvärme hit till Vasa också. Så under helgen har vi njutit av det härliga vädret. Imorse var jag på en kort och varm länk med Molly innan jag cyklade iväg till Sundom (Robin hjälpte till med flyttandet, så han och Molly fick komma efteråt med bil). Där var vi mest utomhus och njöt av vädret och så var jag och syrran ut och cyklade en sväng till Söderfjärden där leastadianerna har stormöte på gång. Där var det fullt med husvagnar och människor. På kvällen sen var vi med Robins bror och hans familj på en hamburgare till Grillo innan det blev att cykla hem igen. 
 
Som bäst sitter jag på balkongen och njuter av det somriga vädret med tekopp och boken Juiceapoteket som jag fick till födelsedagspresent av syrran med familj. Riktigt intressant bok faktist! Nu ska jag bara ladda upp de sista bilderna från midsommaren och sen fortsätta läsa lite till innan det är läggdags. 

 
Kommentera inlägget här: