Vår nya familjemedlem

 
Det här är då alltså vår nya familjemedlem, Molly. Vi hämtade henne i fredags och har haft fullt upp sedan dess. Själv har jag inte mått så bra, fick vel någon slags panikångestattack av den stora förändringen i vårt liv. Det var riktigt läskigt, kände inte alls igen mig själv och har aldrig tidigare känt mig så förr (förutom då dagen efter att vi hade reserverat henne, då mådde jag lite likadant några timmar). Jag var väldigt känslig och hade ont i magen hela helgen, mådde verkligen inte bra. Men äntligen börjar jag känna mig som mig själv igen och mår bättre. Så nog ska det vel bli bra det här också :) & hon har varit så himla duktig och snäll med oss, trots att hon hittar på bus nu som då - men det hör ju till, hon är ju så liten ännu.
 
Dock får ni vänta på bättre bilder, det är nämligen rätt så svårt att fånga denna busunge på bild. 
 
daniela:

men gud vilken söt en!!!

Svar: Jaa, hon e no så söt så! :)
Henrica

Kommentera inlägget här: