Mollyuppdatering

Jaa, som ni kanske märker har jag inte riktigt haft tid till att blogga på senaste tiden. Så jag antar att det kommer inlägg nu som då i fortsättningen, inte kanske så riktigt ofta. Annars så har dethär varit en riktigt bra måndag med jobb, ett svettigt attackpass, 10 minuters hoppa hopprep-utmaning samt mys med Molly. 
 
Mollyuppdatering: Hon växer och växer och lär sig nya saker hela tiden. Hon blir allt duktigare för varje dag, men det finns nog en hel del att öva på med hennne ännu. Vi har börjat gå lite längre promenader (då menar jag längre för henne, dvs typ runt kvarteret), vissa gånger går det bättre än andra. Det finns så mycket att se och höra på och allt med trafiken och sånt är så nytt för henne än. Men förhoppningsvis blir hon snart van. Ibland e hon riktigt gosig och snäll och ibland helt omöjlig. T.ex. om hon får tag i något som t.ex. en socka eller en vante eller något utomhus så är det nog väldigt svårt att få fast henne och då lyder hon mig inte heller. Som bäst ligger hon och sover så sött så sött. 
 
Nu ska jag hänga upp tvätten, borsta tänderna, flytta söttsovande Molly till köket (där hon sover om nätterna) och sen krypa ner under täcket. Gonatt :) 
 
 
Förresten, ni kan ju också hänga med på "10 minuters hoppa hopprep-utmaningen". Syrran kom på idén att utmana all som ville att hoppa hopprep i 10 minuter varje dag den här veckan. Dag 1 avklarad! Passligt tungt efter ett attackpass var det ju.... hehe.
Kommentera inlägget här: