Sjuk

I söndags storstädade jag och Robin och sen satte vi upp julpynt lite här och där. Därefter blev det att fara iväg på 3-års kalas till Sundom. Dessa två sakerna borde jag ha skippat, för trots att jag kände mig riktigt förskyld så försökte jag strunta i det och fortsatte bara att städa och sen for vi iväg på kalas. På kvällen då jag egentligen skulle till gymmet med Jeanette, låg jag istället hemma med feber. 
 
Skolan började igår men själv har jag inte varit i skolan ännu. Så himla typiskt att bli sjuk då skolan börjar så man missar de första lektionerna i alla nya kurser. Två senaste nätterna har jag sovit väldigt dåligt. Har varit riktigt förskyld och haft kring 38 graders feber (vilket jag sällan har, brukar oftast bara ha stegring). Har haft huvudvärk, ont i öronen, ont i halsen och bröstet, varit supersnorig och allt vad en ordentlig förskylning innebär. Just nu kan jag vel säga att jag börjar bli trött på att ligga i soffan med alla mediciner och buntar med snorpapper.  Igår gjorde jag inget annat än kollade One tree hill från morgon till kväll. Var dock några gånger ute med Molly, men så mycket annat gjorde jag inte. På kvällen då Robin kom hem så bytte vi till Prison break. 
 
Nu börjar jag i alla fall känna mig lite bättre och piggare, så jag hoppas verkligen att jag får sova ordentligt i natt och att jag blir helt (åtminstone någorlunda) frisk under natten. Orkar.inte.vara.sjuk.mera.
 
Kommentera inlägget här: