Bokföring & sånt

För ungefär 7-8 år sedan kunde jag verkligen inte tro att jag i framtiden skulle jobba med något inom ekonomi eller som hade med matematik att göra. Aldrig. Men se hur det kan ändras. 

Nu har jag jobbat snart fyra veckor och jag stortrivs. Jag har nog aldrig trivts så bra på något jobb som jag gör nu, och det bästa är ju att jag märker att jag faktist lär mig väldigt mycket. Varje dag lär jag mig något nytt och för varje dag som går känner jag att jag kan liiite mer än dagen innan. De första dagarna förstod jag typ ingenting, men redan nu märker jag flera saker som börjat klarna. Det är faktist riktigt roligt att fara till jobbet, och ofta har jag känt när dagen börjar dra mot sitt slut att jag kunde jobba fast flera timmar till... Det är så kul! Jag är så glad över att jag valt rätt yrke, och att jag trivs med det jag gör. För jag tycker i alla fall att det viktigaste på ett jobb är inte lönen eller vad man gör, utan det viktigaste är nog att man trivs med det man gör. Tänk på de!
Kommentera inlägget här: