De senaste dagarna

Jag har rätt så fulla dagar nu, så har inte riktigt orkat blogga... Över helgen var ja i alla fall hemhemma i Lålby. Där var jag på några promenader med syrran och mamma samt på en promenad med Jenna, chillade, lekte med Livia, hälsade på hos mormor och morfar, gjorde på fotobok, spelade monopol och sånt. Rätt så lugn och skön helg med andra ord. 

Den här veckan började med att jag i måndags jobbade från morgon och sen var jag i skolan till halv fyra ungefär. Sen kom Janica & Livia hit på besök, så det blev att spendera kvällen med dem. Senare på kvällen kollade jag och Robin lite tv och så prissatte jag lite loppiskläder (har äntligen bokat loppisbord!). Idag har jag varit i skolan från 8-14 ungefär, varit på ett fitball pass och resten av kvällen har jag kollat tv, sytt några halarmärken, prissatt kläder och gjort på en bokföringsuppgift. Nu börjar jag bli väldigt trött så jag ska strax ta och krypa ner under täcket, imorgon kanske ni får se lite mera bilder från Åre :) Gonatt!
Kommentera inlägget här: